~Beauty with Brain~

PENGEDAR SAH SHAKLEE UPSI, TG.MALIM, MUALIM, TMN BERNAM BARU, KETOYONG, PROTON CITY, BEHRANG, BANDAR TENGGARA, KULAI, SG. SAYONG, PENGGELI, KLUANG, KOTA TINGGI

Whatsap/Call/SMS 019-792 9490

JOM! FOLLOW ATEN

Wednesday, December 03, 2014

ANGKARA CABARAN 14 HARI KAK JANN. TERIMA KASIH MAMA ADRINA!!!

Assalammualaikum.
Syukur. Alhamdulillah. Feeling thankful!
Atas nikmat persahabatan yang Allah s.w.t kurniakan kepada *aten* selama ini. Malam ini mungkin menjadi titik tolak kepada cubaan saya dalam menyertai online bizz Shaklee. Terima kasih tak terhingga saya ucapkan kepada mama shaklee (Nurul Adrina) yg berjaya membawa saya masuk dalam bizz ini berkat daripada hembusan ayat suci umul kitab Al-Fatihah yang disedekahkan kepada saya oleh beliau.

Memandangkan ini 1st entry *aten*, jadi *aten* nak ucapkan terima kasih kepada tulang belakang, tulang tengkuk, tulang korok : Mama Adrina, Mak Malawani, Ummie Erna, Kak EjaTrippleEight, Emak Ruziah Bt Maarof, Abah Zainuddin Abu Bakar, adik beradik dan rakan2 yang pernah jadi customer saya (customer terawal ialah Nurul Aisyah Mukhatar dan Kak Nadiah Othman Didy).

Juga special thanks goes to Kak Jannatul a.k.a Kak Jann a.k.a Kak Jannet a.k.a Kak Ila yang begitu bermurah hati buat cabaran 14 hari ini. Andai *aten* terseliuh di pertengahan jalan, *aten* tetap berbangga sbb kalau tak kerana cabaran kak Jann, xdok nyo eden ni nak merangkak2 ngacau mama Adrina tu malam2 buta wat live call AJAR CREATE BLOG. 



************************************
MAHU CUBA AMALKAN SHAKLEE MACAM SAYA? JANGAN TAKUT DAN RAGU,
HUBUNGI SAYA :

Fatin Zainuddin
019-792 9490 




************************************

HANYA pelanggan http://fatinzainuddinsihat.blogspot.com/ yang akan diberikan 
HAK EKSKLUSIF untuk mendapatkan konsultasi percuma berkenaan pengambilan vitamin Shaklee dan saranan berkaitan penyakit. 

************************************


**Produk Shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. Anda digalakkan mendapat nasihat pakar perubatan yang berkaitan

No comments:

Post a Comment